Naš Blog
Zašto je upotreba videa toliko važna za Vaše poslovanje?
4 razloga za povećanje Vašeg budžeta za video produkciju Nije tajna da je video najefikasniji sadržaj na društvenim mrežama. Razlog za to leži u činjenici da je većina informacija koje se prenose u naš mozak vizuelna. Takođe, danas imamo...
3 trenda u marketingu vezana za kreiranje B2B sadržaja u 2020. godini
Šta bi trebalo da bude u Vašem fokusu pri kreiranju B2B marketing sadrzaja u 2020. godini Ponovo je to doba godine! Bombardovani smo člancima o marketinškim trendovima 2020. godine. Odlučili smo da podelimo svoje mišljenje na ovu temu i takođe smo odlučili da budemo što kraći...
Šta nam donosi ukidanje lajkova na Instagramu?
Osvrt na najnoviju promenu na Instagramu u svetu i kod nas Lajkovi na Instagramu kakve smo do sada poznavali polako odlaze u prošlost od kako je ova društvena mreža počela sa skrivanjem prikaza broja lajkova delu korisnika širom sveta. Test je počeo u sedam zemalja, prvo u Kanadi a naknadno je u ovaj test program uključeno još 6 zemalja...
Događaji u virtualnoj realnosti kao novi način da edukujete svoje zaposlene, pronađete nove klijente i učvrstite veze sa postojećim
Pravilno organizovani i profesionalno postavljeni onlajn događaji za poboljšanje ROI-ja Kao novoosnovani preduzetnik, svakodnevno se suočavam sa izazovima. Ali jedan izazov koji se nedavno pojavio bio je posebno bolan. Pošto moje prethodno iskustvo dolazi iz velikih korporacija...
7 jednostavnih koraka za poboljšanje Vašeg LinkedIn profila
Korak po korak vodič za optimizaciju Vašeg LinkedIn profila LinkedIn je najbrže rastuća profesionalna drustvena mreza koja povezuje preko 7 miliona ljudi širom sveta. Iako je u prošlosti to bilo mesto na kome su se regruteri sastajali sa onima koji traže posao...
Tradicionalni marketing kao posebni deo Vašeg brenda
Svi živimo u eri digitalnih tehnologija. Kako se svet godinama unazad razvijao u pravcu digitalizacije, digitalni marketing je kao novi vid prezentovanja Vaših usluga i proizvoda na tren preuzeo vodeću ulogu pri kreiranju brenda...
Rečnik digitalnog marketinga - 3. deo
Kao nastavak prethodna dva bloga, pred Vama je treći, poslednji deo rečnika digitalnog marketinga. Bez obzira da li se profesionalno bavite marketingom ili nemate dodirnih tačaka sa ovom delatnošću, današnja pismenost podrazumeva i razumevanje osnovnih pojmova digitalnog marketinga.
Rečnik digitalnog marketinga - 2. deo
U prethodnom blogu, podelili smo sa Vama najosnovnije reči i izraze iz našeg rečnika vezanog za digitalni marketing. U ovom blogu nastavljamo sa objašnjenjem pojmova iz ovog sveta i objašnjavamo Vam pojmove vezane za vebsajt i kreiranje istog. Ukoliko Vam neki pojmovi i dalje nisu jasni ili smo ovde izostavili neke koji Vas posebno interesuju, slobodno nas kontaktirajte.
Rečnik digitalnog marketinga - 1. deo
Vrlo često nas klijenti pitaju šta znače odredjeni pojmovi iz izveštaja koje im šaljemo. S’ obzirom da se digitalni marketing razvija veoma brzo u poslednje vreme, svakodnevno se javljaju novi pojmovi koje ljudi van sveta digitalnog marketinga ne razumeju. Zato smo odlučili...
Počnimo nešto novo.
Javite nam se!
Imate pitanje ili predlog? Ili jednostavno želite da ćaskamo na neku zanimljivu temu? Započnite razgovor tako što ćete nam poslati poruku: