fbpx

Budući da je Facebook jedna od najpopularnijih društvenih mreža danas, koja ima preko 2 milijarde aktivnih korisnika svakog meseca, vrlo je važno pravilno predstaviti vaše poslovanje na ovoj platformi. Naročito ako je vaš posao tek počeo - vidljivost koju nudi Facebook presudna je za njegov razvoj.

Kroz ovaj blog pokazaćemo vam kako brzo i lako možete kreirati poslovnu stranicu na Facebook-u na kojoj možete prikazati vaš brend i proizvode, povećati promet na vašem veb sajtu i uraditi još mnogo korisnih stvari za promociju vašeg poslovanja.

Prvo, da biste napravili vašu poslovnu stranicu, morate imati lični profil na Facebooku. Nakon što se prijavite na svoj profil, kliknite na Pages (Stranice), zatim Create a new page (Kreiraj novu stranicu) koji se nalazi u gornjem desnom uglu ekrana. Nakon toga, Facebook će vam ponuditi više opcija (Lokalni posao i mesto, robna marka ili proizvod, kompanija, organizacija ili institucija itd.).

Izaberite jednu od sledećih opcija koja opisuje vaše poslovanje ili onu sa kojom će se potencijalni kupci lako povezati.

Nakon odabira vrste poslovanja, unesite željeno ime svoje stranice, kategoriju posla (obično opisuje vaš posao bliže), adresu, poštanski broj i telefonski broj. Kada popunite sva polja, kliknite na Get started (Počnite). Nakon što prihvatite uslove koje vam Facebook nudi, videćete svoju novu stranicu koju možete prilagoditi po svojoj želji.

Sledeći korak biće postavljanje vaše profilne i "cover" slike. Prilikom odabira pravih slika imajte na umu Facebook dimenzije. Možete ih naći ovde.

Veoma je važno ostaviti dobar vizuelni utisak na svoju publiku, zato mudro birajte slike koje želite da objavite. Proverite da li su povezane sa vašim brendom i da li ga prikazuju na pravi način. Ako već imate brend, razmislite o postavljanju vašeg logotipa kao profilne slike. Takođe, imajte na umu da će Facebook iseći vašu sliku u krug, pa pažljivo dizajnirajte uglove slike. Kada izaberete pravu, kliknite na upload profile photo (dodaj profilnu sliku). The cover image has different dimensions: 820×320 px on the desktop and 640×360 px on smartphones. Preferably use .png files. You can also add a description of the photos and insert a link to your site.

Sledeći korak bi bio da dodate kratak opis svoje stranice. U 255 znakova možete napisati neke osnovne stavke o tome šta radite, šta predstavljaju vaši proizvodi ili šta vaši potencijalni kupci moraju znati o vama. Duži opis možete dodati kasnije.

Sledeći korak u kreiranju poslovne stranice je veoma važan jer uključuje kreiranje Call to action (Poziv na akciju) dugmeta. U gornjem desnom uglu, ispod naslovne slike, kliknite na Add call to action (Dodajte poziv na akciju) a zatim izaberite jednu od ponuđenih opcija u zavisnosti od vrste posla koji obavljate. Opcije koje se najčešće biraju su book now (rezervišite sada) ili learn more (saznajte više).

Sledeća radnja je kreiranje vašeg korisničkog imena. Ovo će olakšati korisnicima Facebooka da vas pronađu. Korisničko ime treba biti lako prepoznatljivo, kratko i „prijatno za korisnike“. Kliknite na Create username (Kreiraj korisničko ime) dugme na levoj strani ispod slike profila i podesite ga po želji.

Sada možete dovršiti druge delove stranice, kao što je About (O nama) odeljak. Iako ćete biti u iskušenju da detalje ostavite za kasnije, važno je da popunite sva polja u polju About Your Facebook Page (O vašoj Facebook stranici) odeljak na početku. Kako je Facebook često prvo mesto koje poseti kupac radi dobijanja informacija o vašem poslu, izuzetno je važno imati popunjene sve odeljke na stranici. Ako neko traži prodavnicu koji je otvorena do 21h i ne može pronaći ovu informaciju na vašoj stranici, sigurno će je potražiti negde drugde. A vi to ne želite!

Nakon što ste popunili sve odeljke koje nudi Facebook i kreirali svoju stranicu, sada je vreme za vaš prvi post. O ovoj temi pisaćemo u narednim nedeljama. Budite u toku.

Preporuka: Koristite Canvu za uređivanje vaše profilne i naslovne fotografije. To je online platforma za grafički dizajn. Izuzetno je laka za korišćenje i pruža pristup fotografijama, vektorskim slikama, grafikama i fontovima. Koriste je amateri kao i profesionalci. 

Ako želite da dobijete besplatnu ocenu vaše postojeće poslovne stranice, budite slobodni i kontaktirajte!